loading...

مطالب عمومي

مطالب در مورد ورزش سينما و تكنولوژي

بازدید : 20
پنجشنبه 9 تير 1401 زمان : 23:40

در زیر به مرور آخرین مطالب تکنولوژی و اخبار مربوط به این زمینه می پردازیم

شرکت چینی وآوی FreeBuds 5i را رونمایی کرد این شرکت سال گذشته FreeBuds 4i را معرفی کرده بود و 5i جانشین نسخه قدیمی شده است.در نسخه جدید عمر باتری بشتر شده و همچنین طراحی آن سبک تر و نویز فعال حذف شده است تا کاربران تجربه بهتری از کار کردن با این محصول داشته باشند.

این هدفون حذف نویز را تا 3 سطح ارائه می دهد. زمانی که حداکثر را برای حذف نویز تنظیم می کنید.نویز تا 42 دسی بل کاهش می یابد و پیشرفت فوق العاده ای نسیت به نسخه قبلی با 22 دسی بل است.همچنین چند دسیبل بهتر از FreeBuds Pro بوده و ANC بهتری دارد.

برای تماس ها سیستمی بر اساس هوش مصنوعی با دو میکروفن صدای شما را تقویت و واضح تر می کند.

در هر صورت گوشی هایی که درایورهای داینامیک 10 میلی متری دارند و به صورت اتوماتیک خروجی را تنظیم می کنند تا به بهترین حالت ممکن با گوش شما مطابقت داشته باشد. برای ارائه کیفیت صدای عالی گوشی ها از کدک LDAC پشتیبانی می کندو کواهی بی سیم صوتی با وضوح بالا دارند.

FreeBuds 5i از بلوتوث 5.2استفاده می کند که دارای اتصال چند نقطه ای است.همچنین با برنامه اختصاصی هوآوی می توانید به سرعت ارتباط را بین دستگاهای خود مانند تلفن ، تبلت و تلویزیون تغییر دهید.یک حالت برای بازی هم وجود دارد که تاخیر یا همان دیلی را به 94 میلی ثانیه کاهش می دهد.

این مدل دارای کیس شارژ با ساختاری نرم و مانند سنگریزه است که 18 درصد سبک تر از نسخه قبلی بوده و وزن آن 33.9 گرم است.

با تمام این موارد عمر باتری بهبود قابل توجهی داشته و تا 28 ساعت با ANC خاموش و 18.5 ساعت با ANC روشن فعالیت می کند.

بعد از تمام شدن شارژ باتری یک ساعت شارژ کامل طول می کشد.اما اگر عجله دارید برای پخش 4 ساعت تنها 15 دقیقه شارژ کفایت می کند.

ازسازی بازی رزیدنت اویل ۴ تایید شد این بازی در 24 مارس 2023 برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود.

در جریان مراسم State of Play سونی کپکام با یک تریلر از ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 رونمایی کرد.کپکام که در سال های اخیر توجه خاصی به ورژن های کلاسیک بازی رزیدنت اویل داشته و نسخه 2 این بازی نیز رضایت کاربران را در بر داشته این بار به سراغ بازسازی نسخه 4 این بازی رفته است.

بر اساس توضیحات منتشر شده داستان اصلی بازی دست نخورده است و لیان اس کندی به دهکده ای متروک و دور افتاده اروپایی می رود تا دختر رئیس جمهور را ار چنگ اسموند سدلر نجات دهد.

Resident Evil 4 برای اولین بار در GameCube، به عنوان یک پلتفرم انحصاری منتشر شد. RE4 بعدا برای اندروید، iOS، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، Wii، رایانه شخصی ویندوز، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان عرضه شد.

حال باید منتظر نسخه بازسازی شده این بازی باشیم تا ببینیم می تواند موفقیت نسخه های قبلی خود را تکرار کند یا نه .

طبق اعلام شرکت ژاپنی سونی این شرکت موفق شده 20 میلیون کنسول پلی استیشن 5 را به فروش برساند.نتیجه ای فراتر از انتظار برای این شرکت که نشان از موفقیت و استقبال بینظیر از این کنسول را دارد.

در بیانیه این شرکت آمده است ما خوشحالیم تا این خبر را اعلام کنیم که Sony Interactive Entertainment (SIE) بیشتر از 20 میلیون کنسول پلی استیشن 5 در سراسر دنیا فروخته است از زمان عرضه ps5 تیم های ما به طور خستگی ناپذیر بر روی کنسول بازی که غوغایی در جهان ایجاد کرده است کار کرده اند و ما می خواهیم در این زمان از همه طرفداران خود تشکر کنیم.شوق و اشتیاق شما به این کنسول ما را به سمت طراحی های جدید، بازی های جدید سوق می دهد.افرادی که هنوز این کنسول را تهیه نکرده اند بدانند که ما در حال برنامه ریزی برای افزایش تولید کنسول ps5 در سال جاری هستیم و تلاش می کنیم تا مطمئن شویم که این کنسول در دسترس هر کسی که می خواهد ps5 را در اختیار داشته باشد قرار بگیرد.

ما این انتظار را داریم که این رقم افزایش بیابد چون شاهد عرضه بازی های جدید بیشتری هستیم.

منبع : مجله تکنولوژی تکنوتیس

بازدید : 208
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي معروف حال حاضر است. اين شبكه اجتماعي كاربران زيادي در سراسر جهان دارد همچنين در ايران افراد زيادي از اينستاگرام استفاده مي كنند.

آموزش استوري اينستاگرام

يكي از قابليت‌هاي جذاب كه مدتي پيش به شبكه اجتماعي اينستاگرام اضافه شد، قابليت افزودن داستان يا همان استوري اينستاگرام (Instagram Story) است. يك ويژگي كه توانسته به سرعت محبوبيت بسيار زيادي در بين كاربران جهان و البته، ايراني‌ها پيدا كند. اما چرا اين قابليت انقدر محبوبيت پيدا كرده است؟ جواب اين سوال ساده است: استوري اينستاگرام دقيقاً مخصوص زمان‌هايي ساخته شده كه شما مي‌خواهيد تجربيات روزمره و اتفاقات لحظه‌اي خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. اتفاق‌هايي كه دوست داريد با دوستان يا مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد. در واقع، استوري‌هاي اينستاگرام، داستان‌هاي جذاب و كوتاهي هستند كه مخاطبان مي‌توانند به آنها گوش فرا دهند. البته، شايد شما هنوز به خوبي با اين قابليت جديد اينستاگرام آشنا نباشيد و دوست داشته باشيد طرز كار آن را ياد بگيريد تا بتوانيد داستان‌هاي خودتان را در اينستاگرام نقل كنيد. ما هم دقيقاً به همين دليل تصميم به نوشتن اين مقاله گرفتيم. تا بتوانيم قسمت‌هاي مختلف استوري اينستاگرام را به طور كامل به شما معرفي كنيم و يادتان بدهيم كه چطور مي‌توانيد از اين قابليت جذاب اينستاگرام استفاده كنيد و از آن لذت ببريد. پس بياييد از ابتدا شروع كنيم…

آموزش كار با اينستاگرام

ضويت در اينستاگرام بسيار ساده است و طي چند مرحله ي كوتاه انجام مي پذيرد. پيش از هر چيزي بايد اپليكيشن اين شبكه اجتماعي را براي يكي از پلتفرم هاي ويندوز 10 دسكتاپ، اندرويد، ويندوزفون و يا iOS دانلود نماييد. پس از باز كردن اينستاگرام براي نخستين بار با صفحه اي مانند تصوير زير مواجه خواهيد شد. اينستاگرام دو راه را براي عضويت در اختيار شما مي گذارد: ثبت نام از طريق آدرس ايميل ثبت نام از طريق شماره تلفن همراه ثبت نام از طريق آدرس ايميل و شماره تلفن بسيار آسان است. پيش از هرچيزي روي گزينه Sing up with email or phone number ضربه بزنيد تا به پنجره بعدي منتقل شويد. در اين صفحه دو گزينه «ثبت نام به كمك آدرس ايميل» و «ثبت نام به كمك شماره تلفن همراه» در اختيارتان قرار مي گيرد.ثبت نام به كمك شماره تلفن همراهبا انتخاب گزينه ثبت نام به كمك شماره تلفن همراه، اينستاگرام از شما مي خواهد تا شماره تلفن همراه خود را به همراه كد كشور وارد نماييد. حواس تان باشد در اين بخش نبايد از شماره تلفن جعلي استفاده كنيد. دليل آن هم مشخص است؛ پس از ثبت شماره، پشتيباني اينستاگرام براي تان يك كد تأييديه ارسال خواهد كرد.پس از وارد كردن اين كد در بخش Confirmation Code روي گزينه Next كليك نماييد. در صورتي كه كد وارد شده صحيح باشد به بخش بعدي منتقل مي شويد؛ در اين بخش بايد نام كاربري و رمز عبور خود را انتخاب كنيد. پس از وارد كردن اين اطلاعات مجدداً روي گزينه Next ضربه بزنيد.

در بالا به نكاتي در مورد اينستاگرام اشاره كرديم اما بعضي مواقع پيش مي آيد كه كاربران اين شبكه اجتماعي مي خواهد اكانت اينستاگرام خود را به طور موقت يا دائم حذف كنند.

حذف موقت يا دي اكتيو اينستاگرام -اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه غير فعال و فعال كردن اكانت اينستاگرام را تنها يكبار در هفته مي توانيد انجام دهيد.بعد از فعال كردن اكانت خود اطلاعات مانند قبل سر جاي خود باقي خواهند ماند و هيچ اتفاقي براي آنها نمي افتد اما بعضي اوقات ديده شده كه بعد از فعال كردن اكانت براي افرادي كه آنها را تگ كرده ايد يا آنها را منشن كرده ايد نوتيفيكيشن ارسال مي شود.

اگر مي خواهيد اكانت غير فعال خود را دوباره فعال كنيد بايد دوباره با نام كاربري و كلمه عبور خود وارد شويد البته اين دست اينستاگرام است كه اين اجازه را به شما بدهد چون بايد مدتي از غير فعال كردن اكانت خود گذشته باشد پس صبور باشيد.

مراحل غير فعال كردن اكانت را در لينك بالا توضيح داده ايم.

حذف اكانت اينستاگرام يا همان ديليت اكانت اينستاگرام به دلايل مختلفي اتفاق مي افتد. گاهي اوقات فرد ديگر نمي خواهد فعاليتي داشته باشد و اكانت خود را حذف مي كند. بعضي افراد مي خواهند اكانت تازه اي براي خود بسازند . در هر صورت هر فردي دليلي براي خود دارد اما مسئله ايجاست كه چطور مي شود اكانت اينستاگرام را حذف كرد يا به اصطلاح ديليت اكانت اينستاگرام را انجام داد.

بازدید : 239
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سينماي هند در سال هاي اخير پيشرفت فراواني داشته همچنين بازيگران مشهوري در هند مشغول فعاليت هستند يكي از اين بازيگران مشهور آمتاب باچان مشهور است كه يكي از باسابقه ترين و قديمي ترين هنرمندان هند به شمار مي رود.

بازيگر معروف بعدي كه به معرفي آن مي پردازيم شاهرخ خان است . شاهرخ خان بازيگر و خواننده پر طرفدار و موفق هندي سال ۱۹۶۵ دردهلي نو و در خانواده اي مسلمان متولد شد. وي در سن ۲۳ سالگي با نقش آفريني در يك سريال تلويزيوني به نام (دل دريا) كار خود را آغاز نمود ولي چون توليد اين فيلم عقب افتاد اولين مجموعه تلويزيوني او فاوجي در سال ۱۹۸۸ بود.

در زير به معرفي برخي از فيلم هاي شاهرخ خان مي پردازيم.

فيلم هاي شاهرخ خان

فيلم رئيس

رئيس(شاهرخ خان) كه فردي باهوش است در شهر گجرات توانسته در تجارت مشروبات الكلي سود فراواني كند. اين تاجر بزرگ به دختري علاقمند شده و با او ازدواج مي كند او فردي دلسوز، مهربان و دستگير مردم فقير و نيازمند است.

مجبور دار، افسر آگاهي وظيفه دارد تا حمل و نقل مشروبات الكي را كنترل كند به همين دليل رئيس با مشكل مواجه شده و با كمك دوست قديمي اش شروع به حمل شمش هاي طلا مي كنند بي خبر از آنكه دوستش در بين شمش هاي طلا مواد منفجره جاسازي مي كند

فيلم گاهي خوشي گاهي غم

راهول پسر يك تاجر پولدار عاشق دختري از طبقه پايين مي شود پدرش با او مخافت كرده و راهول را از خانه بيرون مي كند. روهان پسر كوچك خانواده وقتي از مادر بزرگش حقيقت را مي شنود به بهانه تحصيل براي پيدا كردن برادرش به لندن مي رود تا آنها را به خانه برگرداند

فيلم دلداده

كالي پسر خوانده فردي خلافكار عاشق دختري به نام ميرا مي شود كه پدر اين دختر (مالك) دشمن سر سخت پدرش است.

كالي، ميرا را در بين افراد مالك مي بيند متوجه مي شود كه ميرا تمام اين مدت او را بازي داده است وقتي ميرا ناراحتي كالي را مي بيند از كار خود پشيمان شده و به او علاقمند مي شود و از وي عذرخواهي مي كند آنها براي جلب رضايت پدرهايشان تصميم مي گيرند تا ديداري را ترتيب دهند.

يكي ديگر از بازيگران معروف هند سلمان خان است سلمان خان بازيگر معروف و خوش چهره هندوستان سال ۱۹۶۵ در ايندور، ماديا پرادش هند متولد شد. اين هنر پيشه با بازي در فيلم(بيو هوتو ايسي) اولين فعاليت خود را آغاز نمود. او با نقش آفريني در فيلم (منه پيار كيا) سال ۱۹۸۹ توانست برنده جايزه فيلم فير براي بهترين بازيگر مرد تازه وارد شود. سلمان خان تا كنون توانسته ۷۵ بار جايزه از جشنواره هاي مختلف دريافت كند. او به خاطر بازي زيبايش در فيلم دبنگ توانسته جايزه Star Screen براي بهترين بازيگر و جايزه Star Award براي بهترين بازيگر سال را به خود اختصاص دهد.

در زير به معرفي برخي از فيلم هاي سلمان خان مي پردازيم

فيلم هاي سلمان خان

فيلم بهارات

بهارات(سلمان خان) شخصيت اصلي فيلم است او مردي مرموز و پنهان كار بوده كه كسي از زندگي شخصيش چيزي نمي داند داستان فيلم مربوط به اين مرد و وطنش مي باشد كه در زمان جدايي پاكستان از هندوستان روي مي دهد ما در اين فيلم شاهد حوادث و ماجراهايي درباره زندگي بهارات هستيم كه از سال ۱۹۴۷ شروع مي شود و در سال ۲۰۰۲ به اتمام مي رسد.

فيلم برادر باجرانگي

شاهدا دختر بچه اي پاكستاني است كه نمي تواند صحبت كند مادرش او را به هندوستان مي برد تا از مكاني مقدس شفاي دخترش را بگيرد.

در راه برگشت به پاكستان شاهدا در حالي كه مادرش خواب است از قطار پياده مي شود او در مراسمي پاوان را مي بيند و به دنبالش مي رود.

بعد از مدتي وقتي پاوان متوجه مي شود كه اين دختر بچه پاكستاني است به سفارت پاكستان مي رود ولي سفارت به دليل اعتراض بسته شده است و او مجبور مي شود شاهدا را قاچاقي به پاكستان ببرد

يكي ديگر از بازيگران پرطرفدار سينماي هند امير خان است. محمد حسين عامر خان بازيگر و خواننده محبوب هندي كه با نام اميرخان نيز شناخته مي شود ۱۴ مارس ۱۹۶۵ در شهر بمبئي و در خانواده اي مسلمان به دنيا آمد. پدر او طاهر حسين و عمويش ناصر حسين از تهيه كنندگان بزرگ در كشور هندوستان به شمار مي آيند.

او وقتي كودكي هشت ساله بود كار خود را با بازي در فيلم پيروزي خاطرات سال ۱۹۷۳ به كارگرداني عمويش آغاز نمود.

اين هنرپيشه پر طرفدار توانسته جوايز فراوني از جمله جايزۀ بهترين بازيگر تازه وارد در سال ۱۹۹۰، جايزۀ بهترين بازيگر از نظر منتقدان در سال ۲۰۰۷ براي بازي در فيلم زعفراني رنگش كن، نامزد انتخاب به عنوان مرد سال ۲۰۱۰ از سوي مجلۀ سي كيو، جايزۀ بهترين كارگرداني در سال ۲۰۰۸ را از آن خود كند.

در زير به معرفي برخي از فيلم هاي امير خان مي پرازيم.

فيلم هاي امير خان

فيلم دانگال

ماهاوير سينگ پوگات كه يك كشتي گير قديمي هندي است با وجود اينكه نتوانسته مدال طلايي بدست آورد ولي به علت گرفتاري هاي زندگي مجبور مي شود كشتي را كنار بگذارد.

ماهاوير پس از ازدواج تصميم مي گيرد تا پسري داشته باشد كه راهش را ادامه داده و او را به آرزويش كه رسيدن به مدال طلا و افتخار براي كشورش است برساند اما تمام فرزندان او دختر مي شوند.

ماهاوير پس از نا اميد شدن فكري به ذهنش مي رسد تا دو دختر بزرگش را كشتي گير كند، پس او با كمترين امكانات شرايط را براي دختران خود فراهم مي كند

فيلم سه احمق

از اين فيلم مي توان به عنوان يكي از بهترين فيلم هاي اميرخان نام برد .داستان درباره سه پسر دانشجوي مهندسي به نام هاي فرهان، راجو و رانچو است. فرهان عاشق عكاسي حيات وحش بوده ولي پدرش با او مخالف است و راجو به دليل كمك كردن به خانواده اش براي رهايي از فقر وارد اين رشته شده، رانچو كه عاشق مهندسي است به هر كدام از دوستانش كمك مي كند تا به آرزوي خود برسند.

فرهان و راجو بعد از فارغ التحصيلي به سراغ رانچو مي روند ولي وقتي به خانۀ رانچو مي رسند با شخص ديگري روبرو مي شوند او به آنها مي گويد كه پدرش كسي را به جاي رانچوي واقعي به دانشگاه فرستاده تا مدرك بگيرد.

فرهان و راجو پس از يافتن رانچو در يك مدرسۀ ساحلي متوجه مي شوند كه نام حقيقي رانچو، فانسوخ ونگدو است

بازدید : 183
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و روي كار آمدن موبايل ها و تبلت ها همه افراد به دنبال خريد گوشي هوشمند هستند. تنوع گوشي هاي هوشمند در بازار به اندازه اي زياد است كه خيلي از افراد در هنگام خريد دچار سردرگمي مي شوند. وجود برند هاي مختلف در بازار كه هر كدام از اين برند ها خود مدل هاي فراواني دارند و انتخاب را براي افراد سخت مي كند.علاوه بر اين يكي از موضوعاتي كه براي افراد در خريد گوشي هوشمند اهميت دارد قيمت آن است تصورات خيلي از افراد اين است كه با خريد گوشي ارزان قيمت نمي توانند كار هاي خود را با گوشي انجام دهند و خريد گوشي با قيمت بالا نيز شايد در توان خيلي از افراد نباشد .

در هنگام خريد گوشي بايد به نكاتي توجه كنيم تا علاوه بر كارايي گوشي كه تهيه مي كنيم بتوانيم با قيمتي مناسب خريد كنيم .

يكي از برند هايي كه مي توان در خريد گوشي ار آن استفاده كرد سامسونگ است . اين شركت كره اي كه در چند سال اخير حرفهاي زيادي در توليد گوشي هاي هوشمند داشته توانسته خواسته هاي كاربران را به خوبي شناسايي كند و گوشي هايي مناسب سلايق افراد مختلف توليد كند . سامسونگ مدل هاي مختلفي را توليد مي كند و همچنين مي توان در بين گوشي هاي توليدي مدل هاي ارزان قيمت را پيدا كرد.

شركت بعدي كه مي توان از آن گوشي هوشمند خريد شركت چيني هواوي است اين شركت با توجه به اينكه قدمت كمتري نسبت به ساير رقبا دارد اما توانسته سهم زيادي از بازار گوشي را به خود اختصاص دهد. هواوي نيز مدل هاي مختلفي از تلفن همراه هوشمند را توليد مي كند و مي توان از اين بين گوشي ارزان قيمت نيز پيدا كرد كه كارايي مناسبي داشته باشد.

شركت الجي نيز ديگر توليد كننده كره اي گوشي هاي هوشمند است. اين شركت نيز از قديمي هاي اين حوزه است و مي توان از گوشي هاي توليد شده آن خريداري نمود.

نكته اي كه بايد در هنگام خريد تلفن همراه هوشمند به آن دقت كرد اين است كه ببينيم چه كاري مي خوايم با گوشي انجام دهيم خيلي از افراد فقط براي صحبت گوشي مي خرند براي اين افراد خريد يك گوشي ساده نيز كفايت مي كند و احتياج به هزينه كردن اضافي نيست برخي ديكر كار هاي ساده ي ديگري انجام مي هند و احتياج به دوربين قدرتمند يا اجراي نرم افزار قوي يا بازي در گوشي را ندارند و اينها نيز مي توانند با قيمت پايين يك گوشي هوشمند بر طبق كارايي كه خود انتظار دارند تهيه كنند.

بازدید : 170
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آخرين‌باري كه فورد با لوگو تريمور (Tremor) در وانت به‌بازار آمد، سال ۲۰۱۴ بود؛ يعني زماني‌كه نسل قبلي پيكاپ فورد F-150 نسخه‌ي اسپرت جديدي با تغييرات مختلف در داخل و خارج دريافت كرد. فورد بارديگر با تريمور بازمي‌گردد؛ اما اين‌بار از تريمور به‌عنوان بسته‌ي آف‌‌رود براي وانت‌هاي F-250 و F-350 بهره مي‌برد.

بسته‌ي تريمور براي تريم‌هاي XLT،Lariat و كينگ‌رنچ و پلاتينيوم دردسترس خواهد بود و به لاستيك‌هاي ۳۵ اينچي ويژه‌ي تمام‌ مسيرها با حداكثر كشش براي رانندگي در جاده‌هاي ناهموار مجهز مي‌شود. اين لاستيك‌ها بزرگ‌ترين لاستيك‌هاي استفاده‌شده در وانت پهن‌پيكر هستند كه همراه‌با رينگ‌هاي ۱۸ اينچي سفارشي به رنگ سياه‌ مات عرضه شده‌اند.

مشتريان مي‌توانند اين بسته را با پيشرانهي بنزيني كاملا جديد ۷.۳ ليتري V8 يا پيشرانه‌ي ۶.۷ ليتري ديزل تهيه كنند كه هر دو با جعبه‌دنده‌ي خودكار ۱۰ سرعته به‌كار گرفته مي‌شوند. علاوه‌براين، بسته‌ي تريمور امكاناتي مانند ديفرانسيل لغزش محدود در جلو و قفل ديفرانسيل مجهز به كنترل الكترونيكي در عقب نيز در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد.

فورد اشاره مي‌كند وانت سوپرديوتي مجهز به بسته‌ي تريمور با صفحاتي دركنار بدنه براي جلوگيري از خسارت و سيني‌هاي زير پيشرانه ارائه مي‌شود. حالت‌هاي رانندگي انتخابي نيز دردسترس خواهد بود ازجمله حالت جديد حركت روي سنگ كه براي حركت در شرايط ناهموار طراحي شده است. قابليت Trail Control كه در وانت فورد F-۱۵۰ رپتور و مدل رنجر نيز ديده مي‌شود، اولين‌بار در فورد سوپرديوتي نيز استفاده خواهد شد و به‌طورعمده مانند سيستم كنترل‌كروز آف‌رود كار مي‌كند.

فورد بسته‌ي آف‌رود تريمور را براي تمام نسخه‌هاي سوپرديوتي ۲۰۲۰ تا اواخر امسال دردسترس قرار خواهد داد. شايان ذكر است هنوز جزئياتي از قيمت اين بسته ارائه نشده است.

منبع : zoomit

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 42
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 2437
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه